Värdefulla insikter
Ett av de största problemen som chefer för callcenter står inför är bemanning.
De behöver insikter som:
- ”När ringer kunderna?”
- ”Hur lång tid tar det innan genomsnittskunden lägger på?”
- ”Hur många samtal besvarar den genomsnittliga agenten?”
- ”Hur länge pågår samtalet?”
Utan insikt om bemanningen blir det svårt att anpassa antalet agenter och deras arbetstid efter samtalstrafiken.
Kunderna förväntar sig att deras problem ska lösas så snabbt som möjligt. Utan smarta växelfunktioner blir agenternas arbetsflöde ineffektivt, vilket påverkar kundnöjdheten negativt.
Lösningen är då Call Center Pro
Dashboard
Se över servicenivåer, genomsnittlig väntetid och obesvarade samtal med realtidsdata i panelen.
Medlyssning
I realtid lyssna på en kollegas samtal för utbildningssyfte.
Pausfunktioner
Agenter kan skapa sina egna profiler med pausfunktion. Utan att tappa sin plats i kön kan en agent med ett klick tillfälligt pausa sin medverkan för att göra annat arbete.
Auto-utloggning
Om en person är inaktiv eller inte svarar en längre period loggar automatiskt systemet ut en agent från gruppen.
Vill du veta mer?
Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så snabbt vi kan!