Vårt supportteam finns tillgängliga när ni behöver dom. Under vardagar besvaras 98% av alla samtal inom 30 sekunder och E-post besvaras samma dygn. Mer än hälften av våra kunders ärenden åtgärdas på distans. När våra supporttekniker inte lyckas lösa problemet på distans tar en servicetekniker över för att komma ut på plats.
Fördelar med serviceavtal:
- Minskad oro eftersom drifttiden maximeras
- Reservdelar och arbetskostnaden ingår
- Service på plats
Bas
Passar dig som själv aktivt vill kontrollera era månatliga utskrifter, vill betala per timme för support och kan vänta tills nästa arbetsdag för återkoppling om lösning på ett eventuellt problem/ärende ni har.
- Service på plats och distans
- Reservdelar
- Förbrukning
- SLA: 14 timmar
- Automatisk mätaravläsning
Standard
Passar dig som önskar ett automatiskt flöde på både mätaravläsning och övervakning, vill ha direktsupport om ni skulle få problem mer er skrivare men kan avvakta tills nästa dag med återkoppling.
- Service på plats och distans
- Reservdelar
- Förbrukning
- SLA: 8 timmar
- Automatisk mätaravläsning
- Automatiskt utskick av förbrukning
- Användarsupport
Premium
Passar dig som vill ha ett service och supportavtal på din skrivare där vi på Kontorskraft är ansvariga för allt ifrån drift och underhåll till service och support. En helhetslösning för dig som bara vill att det ska rulla.
- Service på plats och distans
- Reservdelar
- Förbrukning
- SLA: 6 timmar
- Automatisk mätaravläsning
- Automatiskt utskick av förbrukning
- Användarsupport
- Support på 3:e partsapplikationer
Vill du boka ett möte?
Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så snabbt vi kan!